Echipa Miezou

“Education is not preparation for life; education is life itself.”

Echipa noastră

Facem activități cu sens, păstrând misiunea noastră în centrul acțiunilor și interacțiunilor noastre.

Monica Dimofti 

Instructor educațional Miezou


Sunt un om entuziast, optimist, creativ, perseverent și cu un simț al responsabilității dezvoltat. Îmi plac provocările, îmi place să rezolv probleme, să ajut, să-mi pun întrebări și să caut răspunsuri. Îmi place să împărtășesc ceea ce știu. Iubesc oamenii și viața trăită în armonie cu natura și cred că orice e posibil dacă pui suflet în ceea ce faci.

Am fost membru al echipei Școlii Galileo din Brașov, o școală alternativă bazată pe modelul școlilor democratice, îndrumator la Extraschool și instructor de Aventuri de vacanță, tabere de zi organizate de FasTracKids Brașov. Printre cursurile și conferințele care și-au pus amprenta asupra dezvoltării mele se numără JuKaVa, un program internațional de formare folosind metoda de învățare prin joacă, atelierul de Comunicare Conștientă și programul „Cercul siguranței.

Alina Mustață

Co-fondator și coordonator al programelor educaționale Miezou


Am avut de când mă ştiu curiozitatea de a înţelege în profunzime natura umană, modul în care învăţăm şi dorinţa de a-i ajuta pe ceilalţi. Imi place să observ transformările lumii în care trăim şi aleg să contribui prin construirea de contexte de învățare care să activeze resursele interioare ale copiilor, familiilor, profesorilor  și comunităților.  Sunt recunoscătoare  pentru fiecare întâlnire ce ne permite fiecăruia să ne transformăm și să creștem.

Am absolvit ca asistent social Facultatea de Sociologie si Asistenţă Socială a Universităţii Bucureşti, cu specializare în Asistenţa familiei şi a copilului. Are peste 15 ani experiență în lucrul cu copii, tineri şi adulţi în contexte de formare și educație non-formală, folosind în special jocul și animația socio-educativă în cadrul programelor educaționale dezvoltate.  Am absolvit cursurile de Formator în educaţie şi Gândire pedagogică strategică susţinute de profesorul Florian Colceag, în 2015 şi 2018. Sunt Mediator al învățării în cadrul Programului de Îmbogăţire Instrumentală Feuerstein- Basic și Standard (Nivel I si II), educator parental în cadrul programului “Cercul Sigurantei”, acreditat de către Circle of Security International, Institutul pentru Dezvoltarea copilului si Colegiul Psihologilor din Romania, şi Practicant Points of You™. Ofer contexte de învăţare ca formator al Asociatiei CREATIV, în cadrul cursurilor Erasmus + și sunt facilitator pentru şcoli comunitare şi colaborator al Fundaţiei Noi Orizonturi.  

Mihaela Andrieș

Co-fondator Miezou


Cred că o schimbare autentică se întâmplă într-un om doar atunci când se implică profund într-o experiență. De aceea cred și în educația făcută prin experiențe, proiecte, joc, mișcare corporală și implicare emoțională. Cred că noi învățăm și creștem frumos atunci când suntem conectați cu alți oameni care ne apreciază, când avem un cadru potrivit pentru creativitate și exprimare liberă și când putem oferi celorlați din ceea ce suntem. Credințele mele, alături de cele ale echipei, sunt strânse în Centru de educație alternativă Miezou.

Am studii și experiență profesională în marketing, resurse umane și comunicare. Aprofundez subiecte legate de consilierea filantropică, psihologia și educația copiilor și fotografie. Am coordonat echipe în diverse proiecte legate de mediu și comunitate, iar energia utimilor ani am investit-o în înființarea Fundației Comunitare Brașov și creșterea a doi copii.

Monica Bogdan

Psiholog și instructor educațional


Sunt o persoană creativă, interesată de dezvoltarea continuă a oamenilor în diverse etape, cu precădere în ceea ce privește latura emoțională. Îmi place să mă implic în acțiuni de natură socială și de mediu, curioasă și deschisă către cunoaștere și experimentare cu propriul corpul.

Sunt psihoterapeut Gestalt sub supervizare, licențiată în psihologie (UNIBUC) și am urmat un master în Studii Est-Asiatice. Am experiență în lucrul cu copii cu tulburări din spectrul autist, cât și în consiliere educațională prin sesiuni de grup.